Over ons

Fotoclub Positief Hasselt komt elke laatste dinsdag van de maand bijeen in de bibliotheek van Hasselt (Overijssel-Nederland)

Onze Fotoclub Positief  bestond in 2017 alweer 40 jaar en dat jubileum hebben we dan ook groots gevierd.
De fotoclub heeft zich de laatste jaren volledig aangepast aan de moderne digitale technieken.

Uiteraard zijn de traditionele fotografische maatstaven nog steeds actueel, maar de oude Doka technieken zijn volledig vervangen door de Digitale Doka of beter gezegd de computer.

De fotobewerking neemt inmiddels een flink deel van onze agenda in beslag. Bij onze Fotoclub komt iedere fotograaf aan z’n trekken.
Of het nou gaat om beginners of gevorderden, allemaal proberen ze zich te verbeteren en te laten inspireren door mede-fotoclubleden.

De leden hebben zeer gevarieerde fotografische interesse; landschappen, natuur, macro, portretten, abstract enz.
Er is voor elk wat wils. Voor ieder seizoen stellen wij een gevarieerd programma samen.

Indien je interesse hebt om lid te worden van onze fotoclub kun je je  in**@fo**************.nl aanmelden, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Wat wordt er van jou verwacht?

Iedereen met interesse in het fotograferen kan lid worden van de club. Enige kennis van je camera is toch wel erg gemakkelijk, kennis over wat ISO, diafragma en sluitertijd inhoud is bij te leren. Wij geven incidenteel fotocursussen, meestal over de basis van het fotografeerwerk. Tijdens de clubavonden kunnen we van elkaar leren en met elkaar onze kennis vergroten. Jouw inbreng is daarbij belangrijk en wordt zeer op prijs gesteld.