agenda met geplande activiteiten.

30 januari 2024thema voor facebook: Zwart- Witclubavond: jaarlijkse leden vergadering.
27 februari 2024thema voor maandopdracht: Deuren, nadien op de pagina en website.clubavond: Foto's bespreken met Mandersdriehoek
26 maart 2024thema voor facebook: Een nieuw begin.clubavond: lezing door fotograaf Ina Vrinssen
30 april 2024thema voor facebook: Foto's na aanleiding lezing Ina Vrinssen. Nadien op de pagina en website.clubavond: Foto’s n.a.v. lezing Ina Vrinssen bespreken.
Werken met mini-fotostudio.
28 mei 2024thema voor facebook: foto's van minifoto studio. Nadien op de pagina en website.clubavond: Mini-fotostudio-foto’s bespreken. tevens lezing door clublid.
junithema voor facebook: Dierengeen clubavond
Juli en augustus thema voor Facebook: nog niet bekend.buitenactiviteit.
24 september 2024thema voor facebook: Nadien op de pagina en website.clubavond: jaarlijkse fotoclubwedstrijd met als onderwerp, architectuur.
19 en 20 oktober 2024 deelname expositie weekend.
29 oktober 2024thema voor facebook: nog niet bekend.clubavond: nog niet bekend.
26 november 2024thema voor facebook: nog niet bekend.clubavond: nog niet bekend.
17 december 2024thema voor facebook: foto kerstkaarten. clubavond: jaarafsluiting.