Laag Zuthem

2018

Zaterdag 22 september was het jaarlijkse uitje van onze Fotoclub Positief. Een gezellig groepje van 7 leden gingen mee.

Klokslag 10 uur was iedereen aanwezig en begon Agnes Nijmeijer (Natuurgids) meteen te vertellen over de landgoederen De Colckhof en Den Alerdinck.  Agnes leidde ons al vertellend en wijzend naar een prieeltje waar koffie / thee en een heerlijke zelfgebakken cake op ons stonden te wachten.

Oa Een kooikerhuisje, reuzenzwam, het vrijerslaantje, Havezathe Den Alerdinck, ze wist overal  wel iets over te vertellen.

Na een mooie, leerzame wandeling namen we afscheid van Agnes en konden we op eigen houtje gaan fotograferen. Helaas verdween langzaam het zonnetje en pakten donkere wolken zich samen en even later viel de regen met bakken uit de lucht.