Wat doen wij

• De fotografische kennis en kunde vergroten.
  • Fotografische inspiratie opdoen door het kijken naar elkaars foto’s.
  • Elkaars foto’s positief kritisch beoordelen.
  • Het verbeteren van de fotografische prestaties.
  • Elkaar inspireren en motiveren.
  • Nog meer plezier beleven aan fotografie

Het doel van onze vereniging is om in clubverband en op een gezellige manier de kwaliteit van de door ons gemaakte foto’s te verbeteren.

Wat doen we?

De maandelijkse Fotoclub avond is de laatste dinsdag van de maand dan komen we samen in de bibliotheek van Hasselt. Daarnaast komen we jaarlijks  extra bij elkaar voor speciale onderwerpen zoals bijv. instructie en/of een workshop.

Samen bedenken we activiteiten en stellen we een gevarieerde jaarprogramma samen, input en  ideeën van de leden zijn hierin leidend.

Ook is er een jaarlijks clubuitje, waar we gezellig met z’n allen op pad gaan om te fotograferen.

Eens per jaar wordt de jaarlijkse club wedstrijd gehouden, al dan niet met een verplicht thema. De ingezonden foto’s worden door de eigen leden beoordeeld. De winnaar ontvangt de Fotoclub Positief wisselbokaal.

De contributie wordt elk jaar op de ledenvergadering vastgesteld en bedraagt dit jaar 50 euro.